Адреса:
а/я 39 Киев 04108, Київ, Київська область
Тип лінз за матеріалом:
Полікарбонатні
Не всі очки можна назвати легендарними. Так, є моделі дуже популярні, гасають багатьма світовими зірками, але звання легендарності завойовуються далеко не всі. Окуляри Вайфарери – саме ті щасливчики, якими пощастило стати відомими у всьому світі, причому мода на них не вмирає й донині. Вони мають досить довгу історію, простежити яку ми спробуємо у нашому огляді. Окуляри Wayfarer: історія світового успіху Отже, надворі вже досить далекий 1952 рік. Саме він став для американського знавця оптики Реймонда Стеджмена переломним – йому спадає на думку створити принципово нову модель, яка з англійської мови дослівно перекладається як мандрівник чи мандрівник, мандрівник. Але він навіть і не підозрював, що за кілька років «лихоманка» на них переросте у справжню американську, а потім і світову манію. Модника і навіть споживача нашого XXI століття подібні нововведення навряд чи змогли б здивувати – нічого особливого ми не побачили б, розроби який-небудь майстер подібну модель. Однак у середині XX століття вони стали справжнім фурором, тому що мали одну особливість, яка здавалася на той час просто дивовижною. Реймонд Стеджмен запропонував американцям носити не звичні металеві оправи, а оправи, зроблені із пластику! Це був неймовірний хід, який вразив буквально всіх. Отже, почалася вже згадувана нами манія, яка змогла хоч трохи затихнути лише до кінця шістдесятих років. Вся річ у тому, що окуляри Wayfarer стали символом нової епохи – епохи модерну, всього нового та дивовижного. Однак кінець шістдесятих не став остаточною датою вмирання моди на пластикові оправи. У 1980 році вийшов знаменитий американський фільм «The Blues Brothers», який перетворив затишшя на новий сплеск модного нетерпіння - кожен хотів відхопити собі заповітну пару. До речі, наступного 1981 року американці купили цілих 1800 пар, причому ця цифра не враховує ті пари, які були продані до європейських країн. Компанія Ray-Ban, яка є офіційним виробником та розповсюджувачем свого «дітища», укладає унікальний контракт, який дозволяє розміщувати випущену продукцію на екранах телевізорів – у фільмах, рекламі, телепередачах. Цей крок дозволив бренду розкрутитися не на жарт. Через п'ять років окуляри побували у більш ніж шістдесяти фільмах і телепередачах, а у фільм «Ризований бізнес» був, напевно, найвірнішим поштовхом до нових і нових продажів. Адже у цьому фільмі знявся сам Том Круз, який засвітився в елегантних та популярних Вайфарерах. Не викликає подиву й цифри, що фігурують у звітах компанії за цей час – продаж фірми досяг триста шістдесят тисяч пар за рік. Не тільки завдяки такій неймовірній популярності, але й завдяки зручності та комфорту носіння моделей вони сподобалися багатьом світовим зіркам. Серед них Мадонна, Вуді Аллен, Боб Ділан, Майкл Джексон, Елвіс Костелло. Багато концертів гурт U2 проводив у цих окулярах. У 1989 році бренд робить новий хід - випускає знаменитий
№511027
Створено: 15 серпня