Адреса:
вул.Покровська, 99, Житомир, Житомирська область
Вантажопідйомність:
160кг
Тачка садово-будівельна D-1 одноколісна 85 л 160 кг 14" (3,50-8) пневматичне колесо ALTRAD Колеса Саме на нього припадає основна вага переміщених матеріалів і саме воно їздить вибоями та вибоями, а отже, має бути міцним і забезпечувати плавний хід. Для кращої амортизації використовують колеса великого діаметра (35-45 см), на диски надягають покришку, а за потреби вставляють всередину камеру. Безкамерні варіанти краще — у разі пошкодження їх можна завульканізувати, тоді як проколоту камеру доведеться міняти. У вісь іноді вставляють металевий підшипник, що неабияк полегшує перебіг. Він вимагає змащення (деякі виробники закладають олію на весь термін експлуатації колеса), але у разі несвоєчасного змащування він іржавіє, а в разі потрапляння піску або цементу його може заклинити. Утопити підшипник герметично — заняття дороге та виправдовує себе тільки на професійних тачках. Набагато більш невибагливий варіант із пластиковою втулкою. Вона не іржавіє, не вимагає змащення, непогано витримує високі температурні навантаження й має досить гарну зносостійкість. Корито (Кузов) Корито тачок зроблене з високоякісної сталі. Але, з огляду на те, що уміст, що транспортується, нерідко є дуже агресивним щодо металу середовищем і сприяє виникненню іржі, матеріал оцинковують. Жорсткість виробів багато в чому визначається товщиною металу. Правильно сконструйований кузов максимально знижує фізичне навантаження під час роботи. Трапецієподібна форма без швів, плоска квадратна конфігурація дно та помітно скошена передня частина — подібне компонування не випадкове. У таку тачку зручно завантажувати й сипкими, і великогабаритні матеріали навіть вище країв. До того ж на плоскій поверхні вміщається набагато більше предметів правильної геометричної форми, чи то брус, цегла, бетонні блоки тощо. (особливо, якщо розкласти їх рівними рядами). Нарешті скошений передній край сприяє оптимальному розподілу ваги — на руки припадає від 10 до 30% навантаження, решта — на колесо. На тачках деяких виробників є бічні та передні ребра жорсткості, що забезпечують міцність стін кузова та виключають його деформацію навіть під час перевезення дуже важких вантажів. Однак для роботи з сипкими та рідкими середовищами ребра жорсткості заважають — рифлена поверхня перешкоджає повному стіканню матеріалу (наприклад, цементного або вапняного розчину) і його доводиться скребкувати лопатою. Додаткову міцність кузова та стійкість до ударів надають загнуті борти, така технологія також унеможливлює порізи про метал у процесі роботи. Рама Фабрика тачок "ДЕТЕКС" виробляє раму із суцільногентої труби та стиків. У цьому разі кузов не відвалиться "випадково" в найневідповідніший момент. Дуже важлива форма каркаса. У разі неправильного вигинання, якими б добрими не були кузов і колеса, тачку доведеться штовхати, залучаючи м'язи рук і плечового пояса і у такий спосіб ускладнюючи собі роботу. Рама має охоплювати корито, створюючи для нього опір знизу, спереду та притримуючи ззаду. Ручки тачки зобов'язані бути довгим
№444191
Створено: 28 липня