Адреса:
вул.Покровська, 99, Житомир, Житомирська область
Вантажопідйомність:
230кг
Тачка садово-будівельна D-22 двоколісна 100 л 230 кг 15" (4,00-8) пневматичне колесо ALTRAD Конструктивно D-22 побудована на платформі популярної моделі D-2, від якої взяла оригінальну конструкцію з оптимальним у роботі переднім упором. Саме наявність переднього упору-зачепа вирізняє DETEX D-22 від багатьох двоколісних моделей тачок, наявних на ринку. Передня опора-зачіп дає змогу точно та безпечно вивантажувати вантаж із тачки. На відміну від схожих упорів від китайських виробників, упор DETEX D-22 не містить отворів у місцях навантаження (в зоні кріплення коліс), не деформується й «не відпадає». Наявність двох коліс збільшує вантажність тачки до 200 кг, підвищує стійкість і зменшує навантаження на руки. Крім того, ця модель менш маневрена, порівнюючи з тачкою D-2. Колеса Саме на нього припадає основна вага переміщених матеріалів і саме воно їздить вибоями та вибоями, а отже, має бути міцним і забезпечувати плавний хід. Для кращої амортизації використовують колеса великого діаметра (35-45 см), на диски надягають покришку, а за потреби вставляють всередину камеру. Безкамерні варіанти краще — у разі пошкодження їх можна завульканізувати, тоді як проколоту камеру доведеться міняти. У вісь іноді вставляють металевий підшипник, що неабияк полегшує перебіг. Він вимагає мастила (які виробники закладають олію на весь термін експлуатації колеса), але у разі несвоєчасного змащування він іржавіє, а в разі потрапляння піску або цементу його може заклинити. Утопити підшипник герметично — заняття дороге та виправдовує себе тільки на професійних тачках. Набагато більш невибагливий варіант із пластиковою втулкою. Вона не іржавіє, не вимагає мастила, непогано витримує високі температурні навантаження й має досить гарну зносостійкість. Кузов (корито) Кузов тачок зроблений із високоякісної сталі. Але, з огляду на те, що уміст, що транспортується, нерідко є дуже агресивним щодо металу середовищем і сприяє виникненню іржі, матеріал оцинковують. Жорсткість виробів багато в чому визначається товщиною металу. Правильно сконструйований кузов максимально знижує фізичне навантаження під час роботи. Трапецієподібна форма без швів, плоска квадратна конфігурація дно та помітно скошена передня частина — подібне компонування не випадкове. У таку тачку зручно завантажувати й сипки, і великогабаритні матеріали навіть вище країв. До того ж на плоскій поверхні вміщається набагато більше предметів правильної геометричної форми, чи то брус, цегла, бетонні блоки тощо. (особливо, якщо розкласти їх рівними рядами). Нарешті скошений передній край сприяє оптимальному розподілу ваги — на руки припадає від 10 до 30% навантаження, решта — на колесо. На тачках деяких виробників є бічні та передні ребра жорсткості, що забезпечують міцність стін кузова та виключають його деформацію навіть під час перевезення дуже важких вантажів. Однак для роботи з сипкими та рідкими середовищами ребра жорсткості заважають — рифлена поверхня перешкоджає повному стіканню матеріалу (наприклад, цементного або вап
№444203
Створено: 28 липня