З кожним днем інтернет-бізнес набуває якісно нових масштабів свого розвитку. Завдяки Інтернету стираються відстані між покупцем і продавцем, а шопінг стає комфортним і швидким процесом. Однак, щоб онлайн-бізнес був результативним, необхідно пам’ятати про тонкощі ведення переговорів.
Основним питанням, яке нерідко стає ключовим у момент укладення угоди, є можливість оплати товару при отриманні. Саме спосіб оплати товару в Інтернеті є головним чинником довіри. Досвідчені маркетологи рекомендують завжди надавати клієнтам вибір – повна передоплата за товар або оплата при отриманні.
Відповідно до досліджень, нові клієнти бояться здійснювати передоплату за товар з таких причин:
Довіра.
Під час онлайн-шопінгу основним страхом клієнтів є відсутність товару. Через афери веб-шахраїв, які після отримання платежу не надсилали товар, сучасні покупці стали вимогливими та максимально обережними. Саме тому оптимальним рішенням стане післяплата. Клієнт зможе переконатися в наявності товару й на місці прийняти рішення, купувати його чи ні.Якість товару.
Фотографія часто відрізняється від реального товару при отриманні. Причиною відмови може стати фактура тканини або інший відтінок товару. Тому рекомендуємо максимально точно описувати свій товар в оголошенні. Точний опис пропозиції дозволить заощадити час і продати товар тому, хто його дійсно шукає.Достовірність фотографії товару.
Фотографії, завантажені з Інтернету, є головним страхом покупців в онлайн-шопінгу. Клієнти бояться, що реальний стан товару буде відрізнятися від зображень. Щоб переконати клієнта в якості вашої пропозиції, просто надайте фото, зроблені в домашніх умовах і в реальному часі. Це дозволить клієнту переконатися в наявності товару, а рівень довіри до вас, як до продавця, зросте.
Знайти найширший спектр пропозицій від надійних продавців і купити товар без ризиків і передоплати в Інтернеті ви зможете на маркетплейсі Domarket.ua.