Якщо Клієнт незадоволений, що робити?

20.01.2025

Високий рівень сервісу в обслуговуванні Клієнтів – основа кожного бізнесу. Саме тому важливо дотримуватись не лише правил ведення переговорів, але й знати, як діяти у конфліктній ситуації.

Конфлікти з Клієнтами в мережі – це не новина. Клієнт не може побачити товар «наживо», і через це непорозуміння в Інтернеті трапляються досить часто.

Якщо Клієнт незадоволений покупкою, найкращим рішенням буде прийняти повернення товару. Однак для цього Клієнт має надати всі фотографії товару та відправити його післяплатою. Лише після цього поверніть вартість товару Клієнту.

Основні правила вирішення конфліктних ситуацій в Інтернеті:

  1. Переговори:
    Детально з’ясуйте причину невдоволення Клієнта та максимально делікатно спробуйте переконати Покупця, що це відповідає нормам, якщо це дійсно так. Якщо ні, вибачтеся та прийміть товар. Щоб уникнути таких ситуацій, перед відправкою товару просто надавайте всю правдиву інформацію про Ваш товар. Не прикрашайте свою пропозицію. Лише правда та точні дані про товар.

  2. Запропонуйте знижку:
    Якщо конфлікт можна вирішити таким чином – це успіх. У випадку, якщо Клієнту потрібен цей товар, але він виявив невеликий дефект, про який Ви знали раніше, запропонуйте знижку. Якщо такого дефекту у Вашому товарі не було, ймовірно, перед Вами шахрай. Просто надайте фотоматеріали товару в момент його відправки без дефекту. На будь-якому майданчику також можна залишити відгук про Покупця та зв’язатися зі Службою підтримки веб-ресурсу.

Важливо пам’ятати, що в будь-якій конфліктній ситуації з Клієнтом необхідно зберігати спокій і вирішувати всі питання методом компромісу. Навіть якщо Клієнт підвищує на Вас голос, ніколи не відповідайте тим самим. Найголовніше правило кожного бізнесу – «Клієнт завжди правий». Ввічливість і спокій – це основа швидкого вирішення будь-якої ситуації.

Знайти порядних Покупців та швидко розмістити своє оголошення Ви можете на маркетплейсі Domarket.ua у будь-який зручний для Вас час.
Domarket.ua – це старт успішного Інтернет-бізнесу без зайвих витрат.

Коментарі: 0
Увійдіть або Зареєструйтесь, щоб залишити коментар.
Вгору